Šiandien, kai taip sparčiai kinta žinios, gebėjimas mokytis, įgyvendinti idėjas bei jomis dalintis turi tiesioginę įtaką įstaigos pranašumui bei teikia apčiuopiamą praktinę naudą. Lopšelio-darželio pedagogės, dirbančios pagal M. Montessori ugdymo metodą nuolat bendrauja, bendradarbiauja su Mažeikių lopšelio-darželio „Bitutė“ pedagogais. Balandžio 24 d. auklėtojos metodininkės Virginija Sutkienė, Loreta Mickevičienė ir Eugenija Jurkienė dalyvavo konferencijoje „M. Montessori pedagogikos vientisumas darželyje ir šeimoje“. Jos išklausė tarptautinių kursų „Visatos vaikai. Ugdymas pasakojant istorijas. Didžiosios Marijos Montessori istorijos“ medžiagą ir pasidalino patirtimi, kaip bendradarbiauja su tėvais ir kaip juos įtraukia į ugdymo procesą darželyje.
L.Mickevičienė pristatė stendinį pranešimą „Sėkmingo ugdymo garantas dirbant su šeima pagal M.Montesori metodą“ ir teigė, kad siekdamos sėkmingo vaikų ugdymosi garanto, nuolat bendrauja ir bendradarbiauja su šeima, organizuoja metodines valandėles tėveliams. Tėveliams suteikiama galimybė iš arčiau susipažinti su edukacinėmis grupės aplinkomis, kartu su savo vaikučiu padirbėti su montessori priemonėmis. Tokių susitikimų metu vaikas ir suaugęs – tarsi tampa lygiaverčiais partneriais. Tėvų domėjimasis vaikų veikla skatina vaikų motyvaciją labiau įsitraukti į ugdymo(si) procesą. Vaikai tampa veiklesni, smalsesni, ir tai tiesiogiai siejasi su geresniais jų pasiekimais bei teigiamai veikia vaikų savivertę, skatina pasitikėjimą savimi. Tėvai dalyvaudami vaikų ugdyme įgyja žinių apie vaikų gebėjimus.
V. Sutkienė pasidalino patirtimi, kaip įgyvendinant projektą Vieni auga-kiti sensta“, įtraukia šeimas į bendrus grupės renginius. Pedagogė pasidžiaugė, kad projekto tikslas pasiektas, vaikai įgijo daugiau žinių apie šeimos giminystės ryšius, suvokė žmogaus gyvenimo liniją, nuolatinį jos keitimąsi, įgijo bendravimo įgūdžių su skirtingų kartų žmonėmis. Iš senolių pasakojimų sužinojo apie senovę, žmonių darbą, jų pramogas. Visos šiltos akimirkos ir drauge nuveikti darbai suartino tėvelius, vaikus ir darželio pedagogus.
E. Jurkienė pristatė filmuotą medžiagą „Kūrybiniai ieškojimai“ ir pasidalino gerąja darbo patirtimi, kaip sudaryti sąlygas ugdymo procese atskleisti vaikų individualius gebėjimus, kūrybines galias, kaip padėti atsiskleisti pedagogų kūrybiškumui ir saviraiškai.
Susitikimas naudingas ir reikšmingas tuo, kad labiau atskleidė betarpiško kontakto ir partnerystės naudą, dalijantis įvairiomis idėjomis, patirtimi bei aptariant ateities tendencijas ir perspektyvas.
Auklėtoja metodininkė Loreta Mickevičienė