APIE VAIKUS IR MOTYVACIJĄ
Apie vaiko motyvaciją…
– „Kodėl kaimynų vaikas noriai daro „…“, o maniškis per „ašaras“/ „aprėkus“ / „pakartojus šimtą kartų“ ir t.t.?“ – nusivylę klausia tėvai.
Jiems antrina pedagogai: „Jūsų vaikas nenori atlikti užduotėlių/ įsitraukti į veiklas/ užsiėmimų metu neklauso/ “išsidirbinėja“… Motyvuokite kažkaip savo vaiką mokytis, ugdytis, lavintis ir „gražiai“ elgtis!” („Aš tai žinau ir jau girdėjau daug kartų, bet KAIP, KAIP?“ – tyliai sau galvoja tėvai).
„O ką aš galiu padaryti, kad vaikas tvarkytų kambarį/ sudėtų daiktus/ suplautų indus/ norėtų mokytis/ lavėti/ padėtų atlikti ruošos darbus/ judėtų/ sportuotų/ domėtųsi ne tik kompiuteriu ir interaktyviais žaidimais ir t.t.? Aš jam (jai) sakau, sakau, prašau, prašau, o jis (ji) neklauso… Aš ir pats (pati) jau nieko nebenoriu…“.
Informaciją parengė
Vilniaus r. Pedagoginė Psichologinė tarnyba