Lopšelyje-darželyje visavertę įtrauktį užtikrina prigimtinių kiekvieno vaiko ugdymosi skirtumų pripažinimas ir kokybiškai įgyvendinamos esminės ugdymo(si) proceso modeliavimo kryptys. Vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, sudaromos sąlygos jaustis lygiaverčiais dalyviais, visiems kartu mokytis, pažinti ir veikti žmonių įvairovėje. Įtraukties principo įgyvendinimui teikiama logopedų, socialinio pedagogo ir mokinio padėjėjų pagalba, atsižvelgiant į poreikius.

 

Lopšelio-darželio vyr. logopedė

Marija Gėdrimienė

Tel. (8 41) 58 16 59

El. p. marija.gedrimiene@kursenunykstukas.lt

Logopedo pareigybės aprašas

Darbo grafikas:
Pirmadienis   7.00–14.00
Antradienis  7.00–17.00
Trečiadienis  7.00–14.00
Ketvirtadienis  7.00–14.00
Penktadienis  7.00–14.00
Pietų pertrauka  12.00–13.00

 

Lopšelio-darželio logopedė

Dovilė Balčiūnė

Tel. (8 41) 58 16 59

Logopedo pareigybės aprašas

Darbo grafikas:
Pirmadienis   9.00–16.30
Antradienis  9.00–17.00
Trečiadienis  9.00–16.30
Ketvirtadienis  8.30–16.30
Penktadienis  9.00–14.00
Pietų pertrauka  12.00–13.00

 

Lopšelio-darželio vyr. logopedė

Viktorija Dumskienė

(Vaiko priežiūros atostogose.)

Logopedo pareigybės aprašas

 

Lopšelio-darželio socialinė pedagogė

Rūta Jonikaitė-Kučinskienė

Tel. (8 41) 58 16 59

Socialinio pedagogo pareigybės aprašas

Darbo grafikas:
Pirmadienis   7.00–14.00
Antradienis  7.00–17.00
Trečiadienis  7.00–14.00
Ketvirtadienis  7.00–14.00
Penktadienis  7.00–14.00
Pietų pertrauka  12.00–13.00

 

Kokie požymiai gali rodyti kalbos sutrikimą? Kaip vyksta logopedinės pratybos? Kaip ugdyti vaiko kalbą namuose? Šiuos ir kitus logopedžių pastebėjimus rasite ČIA

 

Švietimo pagalbos specialistų konsultacijos teikiamos suderinus asmeniškai.

 

Prevencinė veikla, ugdant vaikų kalbą ankstyvajame amžiuje