Įtraukusis ugdymas
Lopšelyje-darželyje visavertę įtrauktį užtikrina prigimtinių kiekvieno vaiko ugdymosi skirtumų pripažinimas ir kokybiškai įgyvendinamos esminės ugdymo(si) proceso modeliavimo kryptys. Vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, sudaromos sąlygos jaustis lygiaverčiais dalyviais, visiems kartu mokytis, pažinti ir veikti žmonių įvairovėje. Įtraukties principo įgyvendinimui teikiama logopedų, socialinio pedagogo ir mokinio padėjėjų pagalba, atsižvelgiant į poreikius.
Lopšelio-darželio vyr. logopedė
Marija Gėdrimienė
Tel. (8 41) 58 16 59
El. p. marija.gedrimiene@kursenunykstukas.lt
Darbo grafikas:
Pirmadienis 7.00–14.00
Antradienis 7.00–17.00
Trečiadienis 7.00–14.00
Ketvirtadienis 7.00–14.00
Penktadienis 7.00–14.00
Pietų pertrauka 12.00–13.00
Lopšelio-darželio logopedė
Dovilė Balčiūnė
Tel. (8 41) 58 16 59
Darbo grafikas:
Pirmadienis 9.00–16.30
Antradienis 9.00–17.00
Trečiadienis 9.00–16.30
Ketvirtadienis 8.30–16.30
Penktadienis 9.00–14.00
Pietų pertrauka 12.00–13.00
Lopšelio-darželio vyr. logopedė
Viktorija Dumskienė
(Vaiko priežiūros atostogose.)
Lopšelio-darželio socialinė pedagogė
Rūta Jonikaitė-Kučinskienė
Tel. (8 41) 58 16 59
Socialinio pedagogo pareigybės aprašas
Darbo grafikas:
Pirmadienis 7.00–14.00
Antradienis 7.00–17.00
Trečiadienis 7.00–14.00
Ketvirtadienis 7.00–14.00
Penktadienis 7.00–14.00
Pietų pertrauka 12.00–13.00
Kokie požymiai gali rodyti kalbos sutrikimą? Kaip vyksta logopedinės pratybos? Kaip ugdyti vaiko kalbą namuose? Šiuos ir kitus logopedžių pastebėjimus rasite ČIA.
Švietimo pagalbos specialistų konsultacijos teikiamos suderinus asmeniškai.
Prevencinė veikla, ugdant vaikų kalbą ankstyvajame amžiuje